1. Mennyi a szállítási idő?
Minden tőlünk megvásárolható termék raktáron van, és minden megrendelést 24 órán belül kiszállítunk. Az átlagos szállítási idő 2 munkanap.
2. Hogyan fizethetek a rendelésemért?
A megrendelés kifizethető utánvéttel (utánvétes fizetés), banki átutalással vagy GoPay-en keresztül (kártyás fizetés, banki átutalás, fizetés GoPay számlán keresztül vagy fizetés PayPal-on keresztül - a fizetési átjáróba való bejelentkezés után).
A teljes szállítási és fizetési információkért kérjük, látogasson el a https://www.protemio.hu/transport weboldalra.
3. Hogyan tudhatom meg a rendelésem státuszát?
Minden alkalommal kap tőlünk egy tájékoztató e-mailt, amikor módosítja a megrendelését. Kapni fog egy e-mailt, amikor a megrendelése beérkezik, amikor elküldik és amikor kiszállítják. A GLS futárszolgálat által történő kézbesítés esetén Ön SMS-ben is kap értesítést a küldeményről. Ha bármilyen kérdése van a rendelés státuszával kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.
4. Lehetséges más módon is elküldeni a megrendelést?
Ha nincs tapasztalata az online rendelésben, e-mailben is létrehozhat egy megrendelést - csak küldje el nekünk a kiválasztott árut és a szállítási adatokat e-mailben a [email protected] címre, és mi szívesen elkészítjük Önnek a megrendelést.
5. A kapott termék nem megfelelő számomra, kicserélhetem?
Természetesen. Ha a megvásárolt termék bármilyen okból nem felel meg Önnek, ingyenesen kicserélheti. Ebben az esetben megkérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen, hogy cserét kérjen.
6. Mi az edzett üveg felhelyezésének módja? Meg tudom csinálni akkor is, ha nincs tapasztalatom az alkalmazással kapcsolatban?
Az edzett üveg felhelyezését biztosan megoldhatja az általunk készített utasításokkal, amelyeket ezen a linken talál.
7. Vissza szeretném küldeni vagy kicserélni az árut. Hogyan járjak el?
Ha egy megvásárolt terméket szeretne kicserélni vagy visszaküldeni, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] e-mail címen.